Bstt Maşallah canım çok sevindim..4 sene içinde 6 düşük inanılmaz zor olmalı. İnsan umudunu kaybedip olumsuz düşünebiliyor. Ben de iki kere kürtaj oldum. Bir sürü testler yaptırdım onları bekliyorum. Senin neden bu kadar fazla düşüklerin oldu, nedeni belli mi canım. Epidural uygulanırken belinde ağrı çok oldu mu ? Bir de göbek kaldı mı canım ?