oguzkaann yapıldı ama şüpheli pozitif verdi yani net bir pozitiflik yoktu doktor da yoğun enfeksiyonum olduğu için böyle şüpheli vermiştir suyum gayet iyi dedi bir haftadır su gelişi şikayeti olan birirnin suyu böyle olmaz dedi o yüzden taburcu etti beni kendi doktorum da muayene etti o da aynı şeyi söyledi kültürün çıkınca polikliniğe gel dedi