ilk gebeliğimde 30 dan sonra ben farketmeye başladım yani o zamana kadar düğmelerim kapalıydı kemerlerim hep takılıydı🤣 şuan 2. gebeliğim 23 hafta şuan belli oluyor öncesi kadar geç olmadı bu🤣 ama geç çıkması daha kötü bence çünkü belim fulll çatlak yani bir anda 1-2 ay içinde 6-7 aylık büyüme olunca çok yoruyor