nilruhu mommymon Allah razı olsun. İnşallah Rabbim hepimize sağlıkla nasip eder o duyguyu. Kimseyi evladıyla sınamasın. Çok zor❤️🩹
ezgickm nilruhu benim ilk bebeğimdr bu belirtiler vardı heleki akıntı çok şaşırmıştım öyle olmasına 🥹❤️
nilruhu ezgickm bu 2 belirtinin aynı anda olması şüphelendiriyor beni🥹 afedersiniz ama 2 gündür iç çamaşırımda sürekli ıslaklık var ve ara ara beyaz akıntı eşlik ediyor. Normalde böyle akıntım olmazdı. Umarım güzel sağlıklı bir gebeliğin sinyalleridir🙏🏼
mucize8nisan mommymon kasik agrilarimda ogrendim 8 nisan erken gebelik testi yaptim silik cizgi cikti ayni gun kan verdim negatif cokti 5gun sonra kaset test yaptim 2 tane ikiside silik cizgi cikti diger gun kan verdim 69la hamile oldugumu ogrendim
yaseminis mommymon inşallah canım ne bileyim burda 7.8 gün kala öğrenen çok oldu ya ondan erken yaptım
xediceh Benim 7 nisan vaktimdi olmadı şimdi mide bulantısı kusma kramplar oluyor testde negativ çıktı😔yaşayanlar varmı böyle şey
xediceh benim ilk gebeliyim 1 sene önce oldu ondada böyle geç bildim ne kadar test yaptım hiç bişey çıkmadı tam 1 aylıkken bildim gebe olduğumu ve 2 gün sonra düştü
nilruhu mystery94 ben geçen ay kimyasal geçirdiğimde çok fazla kremsi beyaz akıntım gelmişti. O yüzden o bence belirti🤗