mommymon Kızlar hiçbir belirtim yok gibi 2.ayımız denememiz test vs kullanmadım ama tahmini 5 nisan gibi yumurtlama oldu 2 4 5 6 8 nisan günleri değerlendirdik şimdiye belirti olurdu herhalde
nafiye66 mommymon bnimde bat 19 Nisan henüz bnde de belirti yok cnm 2 kere test yaptım ama negatifti erken olduğu içindir inşallah hayırlı haberler alırız
nilruhu mommymon aynı günlerimiz. 5 nisan pik 6 nisan çatlama gördüm. 4 5 6 3 gün üst üste değerlendirdim bende. Dpo8 bugün. 2 gündür akıntım ve bel ağrım çok fazla benim. Neyin belirtisi bilmiyorum ama. Sizde herhangi bir akıntı bel ağrısı yok mu?
arsesraa Benim de bat 20-21 gibi biz de 1,2,3,5,7 nisanı değerlendirdik ama hafiften karnım ağrıyor gibi testim de negatif çıktı belki daha erkendir ama bilmiyorum:(
mommymon arsesraa yaa aynıyız ♥️ erkendir belki bende umutlanmamak için yapmıyorum gecikince yapacağım
nafiye66 arsesraa ben de aynı durumdayım cnm bnimde test negatif çıktı ama uygulamadaki arkadaşlar erken yaptığımı söyledi bir ümit bekliyorum bakalım
nafiye66 nilruhu benim de yumurtlama 1_2_3_4_5_6 nisandı bizde değerlendirdik hafif bel ağrım ve kasık ağrım var bakalım hayırlısı
mommymon nilruhu aslında 2 gün öncesine kadar vardı ama yatışa bağladım nöbet vs tutuyorum farklı yerlerde yatınca zaten ağrıyordu, göğüslerimde yanma gibi arada bir sızı oluyor ama sert falan değil yumuşak ona da yormak istemedim🤲🏻
ezgickm nilruhu benim ilk bebeğimdr bu belirtiler vardı heleki akıntı çok şaşırmıştım öyle olmasına 🥹❤️
nilruhu nafiye66 burada okuduğumda çoğu gebelerde bel ağrısı oluyor erken belirti olarak. Umarım bizimde sebebi budur🙏🏼
nilruhu mommymon benim hissettiğim ağrı normal ağrıda değil tarif edemiyorum sertleşme dolgunluk hafif kramp gibi. Hemen gebeliğe yormak istemiyorum ama farklı oluşuda acaba dedirtiyor🥹 sizinde böyle bir ağrı mı?
mommymon nilruhu göğüslerdeki ağrıyı soruyorsan ince bir sızı gibi arada çok hafif hissediyorum belkide kendimi dinliyorum
nilruhu mommymon bende acaba beklenti içinde olduğum için kendimimi dinliyorum diyorum ama 2 gündür akıntım ve bel ağrım belirgin şekilde. Nasip diyorum çokta umutlanmadan🥹 Rabbim sağlıkla nasip etsin hepimize.
nafiye66 yaseminis yaa üzülme cnm Rabbim tez zamanda nasip etsin İnşallah erken olduğu için çıkmamıştır belki
yaseminis mommymon inşallah canım ne bileyim burda 7.8 gün kala öğrenen çok oldu ya ondan erken yaptım
nilruhu mommymon 5 ay önce 16 haftalık bebeğimi kaybettim kürtaj olmak zorunda kaldım. 😔Geçen ayda kimyasal gebelik oldu.
nilruhu mommymon Allah razı olsun. İnşallah Rabbim hepimize sağlıkla nasip eder o duyguyu. Kimseyi evladıyla sınamasın. Çok zor❤️🩹