Merhaha anneler size bir sorum olacak 5 haftalık hamileyken kan verdim betam 7411 çıktı ikiz gebelikten şüphelendi sağlık ocağında ki doktor ama kesin bir şey söylemek olmaz dedi. Ultrason için randevuyu 5 gün sonrasına alabildim şuan 7 haftalık oldum beta değerleri sizde nasıl oldu