Fnur6435 1nisa1 doktorla konuştum bu haftalarda azalması normal dedi ama yine de gel bi kontrol edelim dedi yarına randevu aldım. Keşke hep hareketli olsalar da iyiyiz diye haber verseler annelik şimdiden delilik diyorum
1nisa1 Fnur6435 kesinlikle. Ama doktorum bana demişti artık yeri daraldı aşırı hareketleri olmayabilir eskisi gibi çok aktiflik bekleme demişti.
Aydan95 Fnur6435 ayy ayni hafta ayni gunuz. Evet haraket azaldi ya diger gunlere bakinca. Neden acaba
Fnur6435 Aydan95 doktor normal dedi yine de bir kontrol edelim istedi. Benim içim rahatladı biraz daha
Aydan95 Fnur6435 bende de evde kalp atisi dinleme cihazi var, kalp atisi dinliyorum ama. Bilemedim daha yeni doktorda kontroldeydm
bbusrass sentinuss aynı sıkıntı var ya çalışmıyorum hep evdeyim ama otursamda sıkıntı oluyor uzansamda evin içinde geziniyorum oda bi ortasını bulamadım hala
bbusrass newchapter parmaklarda ödem ve ağrı uyuşukluk benim geçmiyor hiç dahada artıyor gibi hatta ellerim tutmuyor iki gündür
newchapter bbusrass maalesef geçmiyor ciddi bir şey değildir ödem ağrısıdır diye düşünüyorum. Parmaklarımı kapatıp açmak bile acıtıyor resmen
bbusrass Mesela dün ve bugünde yeni bişey farkettim tek tarafa toplanıyor böyle karnım yamuluyor sanki böyle kafası gibi ve ordan zorluyor baya baya bu neden oluyor acaba yada aynı şeyi yaşayan varmı kızlar aranızda
sentinuss bbusrass Bende uzun süredir bu şekilde oluyor, doktoruma sordum top gibi olan tarafa bebeğin poposu o dedi ve normal olduğunu söyledi