Siyah2418 busrayalcnn evet bu aralar hep duyuyoruz cinsiyeti değişti diye hayırlısı olsun inşallah gönlümüzdeki olur 🤲🕊️
hurremintorunu tugbaegehan instagramda bir video gördüm 6 aya kadar erkek demişler sonra kıza dönmüş umudumuzu diri tutalım 😅😅
dalyaluna35 Siyah2418 anomalisi vardi zaten en başından beri oluşumu hep geriden geldi 15. Haftaya kadar bile gelmesi mucizeydi ömrü yokmus diyebildik sadece 😌 sagliksiz gebelikler başta kendini belli ediyor kuzum hic korkma dua et bir sey olmaz Allah in izniyle yeter ki gereksiz strese vucudunu yukleme ☺️
hurremintorunu sucukluyumurta07 kaçıncı haftada erkek dedi ya kesin bir şekilde mi erkek dedi 😅 birde sonra kız olduğunu kaçıncı haftada öğrendiniz
allyslife hurremintorunu ay benim arkadaşıma kaç doktor erkek dedi, biz ona göre alışverişler yaptık heyecanla, doğumdan 5 hafta önce kız dedi doktor ve kız doğdu😂😂 o yüzden ben de çok korkuyorum, doktor ne derse desin, hep bir şüphe taşıyacağım gibiii
tugbaegehan hurremintorunu ahsjdkd benim kocamın ailesi 36 senedir kız görmemiş nasıl anlatayım imkansızı ben başka
hurremintorunu tugbaegehan Belki kız olur diye beklediğim bebemin bana yaptığı show seninki de böyle mi 😅
allyslife Siyah2418 kolaylıkla ve sağlıkla olsun inşaallah😍 ben de 14+1′deyim geçen hafta ikili test için gittim doktor erkek gibi dedi, yarın ikili test sonucunu almaya gideceğim ve tekrar muayene edecek, ben de heyecanla bekliyorum🫠
allyslife hurremintorunu çoook kötü hem de, isim vesaire her şey içlerine sindiği gibiydi, büyük yıkımdı😂😂