Bebeğim 1 yaşında 4 yaş 11 aylık da 1 oğlum var bu sene 5 yaşına girecek yani 1 ay sonra ana sınıfına baslıycak sizce 3 . Bebeği yapsam mı nasıl olur fikrinizi merak ediyorum bu ay içine öyle bişi doğdu 3 çocuk istemiştim hep 2 oğlum var 1 kızım olur mu dersiniz olursa daha ne olsun benim oğlan ana sınıfındayken Ocak da olursa doğumum olur 1 inci sınıfta gitmeden yapsam mı oğlum 1. Sınıfa başlayınca oda 8 aylık olmuş olur siz ne düşünüyorsunuz 2. Oğlum da 1 yaş 7 aylık olucak kızlar sizce yaşımda küçük değil 31 yaşındayım