tortillam_ 3kedili2bebekli Benim kızımın ismi Ülkü. Yakın çevremden bir kaç isim soyliyim. Belinay Ecrin Güneş Elisa Asya
3kedili2bebekli tortillam_ asya ismi de sürekli kafamızda dönüyor ya evet Belinay çok beğeniyorum ama ikizlerimin en yakın arkadaşlarının ismi Belinay 😂
humaakusu Tuana , Hafsa , Zühre , Zehra , Hüma , Ayliz , Dua , Hümeyra , Mevâ , Hüsna , Hayal , Mihran , Nupelda , Mercan , Sahra , Nisa , Sena , Hifâ 🤗❤️
3kedili2bebekli humaakusu hepsi su an var olan isimler ya çok revactalar daha az kullanılan isim arayisindayim ama az diye de anlamsız olmasın modundayim ne zormuş bir canliya isim vermek
3kedili2bebekli aslmoms manolya yi doktorumuz önerdi söylemesi zor geliyor kulağa ama çok uyumlu geldi bize de 😍
humaakusu 3kedili2bebekli evet ya ☺️ sizin düşündüğünüz isim çok güzel aslında Akasya hiç kimsede duymadım eşinizinde içine sinse de sizin gönlünüzden geçen olsa ❤️
3kedili2bebekli humaakusu keşke ya içine sinmeden de koyamam asla bu supriz bebek bir de eşim ikizlerimize çok aşırı bağlı ya bu supriz ya buna bağlı olmazsa aynı bağı kuramazsa diye çok korkuyorum o yüzden ismi o seçsin begensin istiyorum sanırım ama akasya cidden çok güzel 😂
humaakusu 3kedili2bebekli kurar onu dert etmeyin benim eşim 5 aylıkken kızım geldi bı ayrılık süreci yaşadık bı 15 gün görmüştü kızımı bende korkuyordum aralarındaki bağ kuvvetli olmaz diye ama şimdi beni görmüyolar ikisi birbirine olan sevgisinden. Bebekler diilenip baba demeye başlayınca onların gönüllerini fethediyorlar hemen ☺️❤️
valeriaa_ 3kedili2bebekli Revna ,Maysa ,İklimya ,Revan, Akkız , Taçmin ,Büşeyra ,Sidal ,ida ,Mavera ,idal ,gizay ,Tomris ,Çılga ,Hanna ,Revan,Zenan,Enda ,Ayperi ,Sona , Sonay ,Mira 😂😍
3kedili2bebekli humaakusu bilmiyorum eşim doğdukları andan aşırı bağlıydı kızımı gece boyu izlerdi çok güzel bir kız derdi inşallah yine öyle olur