ipekleyla işte bu ağlamalar stres asıl bebeğe de size de zarar veren. Ben günde 5 alfamet içtim. Normal doğuramazsın dediler. Neler neler…çok ağladım. Bebeğin gelişimi yavaşladı. Ama sağlıklı normal doğumla kucağıma aldım oğlumu. İyi düşünün size iyi gelecek doktoru bulun. 3 doktor değiştirdim ben şu anki doktorumu bulana kadar. 6 yıl önce doğum yaptırdı şimdi yine aynı doktorla devam ediyorum. Aile hekimim bile perinatoloji takipli olman gerekiyor, diye her seferinde kızıyordu.