kelebek_2 Kızlar normalde benim hep düşük olurdu uyku halim olurdu bugün az önce kafam döndü halsizleştim ölçeyim dedim 14/6 çıktı korkuyorum bi kaç gün takip edeceğim randevuma daha 1 hafta var.
sarilale123 kelebek_2 20 . Haftadan sonra bı tık artabiliyo ama dinlenin sabah düşmemiş olursa Dr haber verin yada acile gidin
kelebek_2 llFatma bugün tamamdn sabah öğlen akşam ölçtüm aç ayrı tok ayrı gündüz hafif düşük şeklinde geçti ama akşam tok ölçtüğümde bugünde 13/8 çıktı dün 14/6 çıkmıştı
mucizebebeklerimiz kelebek_2 geçmiş olsun kaç haftalık gebesiniz ve tansiyon takibi önemli doktorunuzu bilgilendirmekte fayda var ama stres yapmayın stres daha çok yükselmesine sebep olur sol tarafına uzanıp dinlenin tansiyonu dengelemeye yardımcı olan bir pozisyondur
llFatma kelebek_2 yok doktor bana öyle dedi korkma. Benim 2 gün sonra gel dedi bak 14.3 çıktı evde 11-12 bandında çıkıyordu burda yüksek çıktı hemen yatış verdiler yani. Yatış yapınca yine 11-12 bandında çıkıyor ben bu işten hiçbir şey anlamadım yine hastanede yatiyorum
mucizebebeklerimiz kelebek_2 Allah sizden de razı olsun ne demek sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah tekrar yükselirse acile gidin muhakkak bende ilk gebeliğimde tansiyon dan çok çektim de o yüzden görünce hemen yazmak istedim
kelebek_2 sarilale123 bugünde 13/8 çıktı akşam tok karnına gündüz aç tok ölçtüm sabah öğlen hafif düşük çıktı ama neden akşam tok böyle oluyo bilmiyorum
sarilale123 kelebek_2 asla ihmal etmeyin tansiyonu. İlk gebelikte çok çektim bende . Haftada erkenmiş kan sulandırıcı ya başlar belki doktorunuz
mucizebebeklerimiz sarilale123 ikinci gebeliğiniz de de oldu mu gerçi ikinci gebeliğiniz oldu mu bilmiyorum ama ilk gebeliğimde de deyince belki olmuştur diye düşündüm
sarilale123 mucizebebeklerimiz evet şu an ikinciye hamileyim 26 haftadayım ilk Doktor kontrolünde keseyi görür görmez ecopirin proya başladık bu kez tansiyonumu çok fazla düşürdü normal ecopirine geçti m. Şimdilik herhangi bir tansiyon yükselme sıkıntım yok ama doktorum 20 haftadan sonra genelde yükseliyor kendine dikkat et dedi.
mucizebebeklerimiz sarilale123 anladım geçmiş olsun inşallah hiç tansiyon sıkıntısı yaşamazsınız bu bebeğiniz de bende ikinciye hamileyim benimde keseyi gördüğümüz gibi corasprin başladı doktorum şimdilik bişey yok ama inşallah ilerleyen haftalarda da olmaz
sarilale123 mucizebebeklerimiz inşallah ılmaz Rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin
sarilale123 kelebek_2 düşüyor gayet iyi bence .stres yapmayın oda çıkartıyor tansiyonu . Mesela yemek yediniz oturun bi yarım saat öyle ölçün. Yada çok hareket ettiniz hemen arkasından ölçmeyin nabzınız da bi düşsün.
Perla_ sarilale123 merhaba bana da bugün Ecopirin yazdı doktor önceki gebeliğimde tansiyon sorunum olduğu için ama prospektüsü okuduğumda alerjik rinit öyküsü olanlar dikkatli kullansın yazıyor biraz çekindim açıkçası ya sizde de alerji vs durumu var mı ?