iz_l344 busek0987 ilkse bilmiyorum uygun görülmediği sürece normal doğum derler herhalde ilki sezaryen olduktan sonra diğerlerini sezeryan yapiyoda
ilkgozagrimhavinim iz_l344 bende 35+1 oldum, 8 mayısa aldık özelde. 38+4 olacağım kısmetse. Heyecanlıyım bi yandan mutlu. Çünkü çooook zor bi hamilelik geçiriyorum🥲
iz_l344 ilkgozagrimhavinim bian önce sağlıcakla kavuşalım inşallah süreci atlatıp evlerimizde olalım 🤲😊
ulanhayatttt iz_l344 5 Mayıs’a gün aldık bizde, 39 haftalık olacağız Allah’ın izni ile ikinci sezaryenim
ulanhayatttt priencessgirlmom Sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah, benimde ikinci doğum olacak, 39 haftalık olacağım şimdiden heyecan korku sardı beni🥹
tugbart azra01 merhaba canım hangi hastane ve doktora gidi yosun ben tedirginim devlette doğum yapan yakın kimsede yok