iz_l344 Bugün gün aldım 10 gün sonra alırım derken hoop gün aldık 6 mayis heyecan 10 kat daha arttı stres bastı kafam ağrıyor bugün ☺️
azra01 iz_l344 hayırlı olsun canim bende perşembe günü tam 36 oluyorum banada gün verir insallah bakalim
daisymom_99 Hayırlı olsun inşallah, ben de 34+2deyim cuma günü kontrolüm var acaba bana da gün verir mi ay çok heyecanlıyım sağlıcakla alalım kucağımıza 🤗 6 mayısta tam kaç haftalık oluyorsunuz peki?
iz_l344 daisymom_99 38 içinde olucam o tarihte. Ay inşallah sağlıkla gelsinler ben devlette yapicam biraz tedirginim ama bakalım
iz_l344 azra01 sizin içinde hayırlısı olsun inşallah ya valla bana beklemediğim anda aldım özelse istediğiniz tarihe veriyorlar devlet artık ne denk gelirse
daisymom_99 iz_l344 ben de devlet hastanesinde yapacağım iyi bir doktora ve anestezi ekibine denk gelirsiniz inşalah 🌸benim doktorum o kadar iyi ki tabi ne kadar iyi olsada tedirgin oluyorum sonucta ameliyat yani ama özele göre ben devlet hastanesine daha çok güveniyorum..
iz_l344 daisymom_99 doktorum iyi şükür benimde ama yinede ne bilim ilkinden daha fazla Bi stres var hayırlısı olsun diyelim sağlıkla gelsinler inşallah 😊💕
iz_l344 busek0987 doktor verdi yani nasılsa verilecek o gün bir gün 😀 3. Doğumum ikiside sezaryen ayrıca en başından beri normale hiç cesaretim olmadı yapamam o yüzden hepsi sezaryen 😊
daisymom_99 iz_l344 Yaa o stres hep oluyor sanırım benim 3. Sezeryanım olacak ama korku heyecan hepsi var aynı stresliym hemn doğsun istiyorım ama bir yandan da korkuyorum Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🌸
tugbart azra01 merhaba canım hangi hastane ve doktora gidi yosun ben tedirginim devlette doğum yapan yakın kimsede yok
iz_l344 kvsronlerr valla kesin sezaryen olacaksa verirler herhalde ben ve benim gbi bugün Bi çok insan aldı gününü cnku bende şaşkınım ama söylerseniz verir bence
iz_l344 daisymom_99 hah tam olarak bende öyleyim yani çıksın artık istiyorum ama bu sefer daha çok korkuyorum bence şuan 2 çocuğun daha olmasından kaynaklı bisey o psikolojiyle giriyo olmamızdan halbuki neyle karsilascamizi çok daha net biliyoruz artık ama işte 🤷♀️ başı sağlık sağ salim gelsinler sağ salim çıkalım inşallah