Nryseda Kızlar aynı sorun bende de var. Salı, günü 35+2 ydim. Doktor bir baktı 3.850 olmuş. Erken doğum olur dedi. Ciğer geliştirici iğne vurundum. Pazartesi tekrar gidecem. Olmazsa sezaryen günü verecek galiba
Hayale Serrayy valla benimde iık gunden bebeyimin kilosu fazla geloyor ama doktor bir sıkıntı gormedi sadece normal doğumu etkiliyor basga bir sey deyil yanı normal doğumi sezeryana dönüyor🥰