Serrayy Kızlar bebegın kilosunun onden gitmesi ne anlama gelıyo.. Benim bebegım 33+2 de 2500 gramdı.. 35 le uyumlu gorunuyo.. Peki organ gelısımını etkılıyomu bu durum.. Cıgerlerı 36 37 gıbı tamamlanıyor ya o yuzden merak ediyorum
BFerayeY Serrayy bende aynıyım seninle şeker ölçümü yapıldı bişey cıkmadı. Nasıl olur acaba doğum falan.
Selvis Serrayy bişi olmaz canım kontrollerin yapılmış. Biraz tombiş olur o kadar. Bireysel farklılık sonuçta
Hayale Serrayy valla benimde iık gunden bebeyimin kilosu fazla geloyor ama doktor bir sıkıntı gormedi sadece normal doğumu etkiliyor basga bir sey deyil yanı normal doğumi sezeryana dönüyor🥰
Serrayy BFerayeY hşç bilmiyorum bnde de seker cıkmadı.. Korkuyorum 38e gelınce bu cocuk ne kadar olur diye düşünüyorum.. 36 da tekrar kontrolum var 3.500 gibi olursa normal dogum zaten zorlasıyor Allah yardımcımız olsun
Sebnemust Bende ayni durum 31+5 2500 kilosu 34 haftayla uyumlu yatisimi verdiler seker kontrolu yapilcak yuklemede cikmamisti riske atmayalim takip edelim dedi zeynep kamildeyim umarim hersey guzel olur.
BFerayeY Serrayy aynenn canım benim randevum da 36 da. Normal doğum yapmamaya razıyım cocuk için Bi sorun olur.mu acaba doktor bile şok oldu. Olmaması gerek diye kaç defa ölçtü
Serrayy Selvis ben kendim de ırıyım boyluyum nesımde aynı sekılde.. Ben 5 kılo esim 4 kılo dogmus genetik sanırsam
Sebnemust Serrayy evet bakalim hayirlisi diyet verdiler seker takibi onun disinda bi sknti yok seker normalse ztn genetik olabiliyo genelde
ecealptemiz BFerayeY merhaba neler yiyorsunuz merak ettim maşallah size ve bebişe çok güzel kilo almış
BFerayeY ecealptemiz canım sabah haşlanmış yumurta. muz ve süt. Akşam aynı şekilde süt. Ceviz, çekirdek bunları hergün yiyorum. Et ve tavuk agırlıklı besleniyorum. Bide arada muz bal süt yulaf ceviz bunları blendır dan cekip içiyorum.
UcanHamile Benimkide aynı maalesef. En son 37+1 de 3550 ydi. Bu gidişle sezeryan yolu görünüyor bize..