ipek_madran gulsahkandrms inş sağlıklı bir şekilde bebişlerimizi kucağımıza alırız 🙏🏻🥰yarın güzel haberlerinizi paylaşın bizimle
gulsahkandrms ipek_madran az önce doktorun yanından çıktık keseyi gördük çok şükür 1 cm miş🥰 2 hafta sonra kalp atışını duymak için gideceğiz
ayse345689 gulsahkandrms ay darısı bana bende göremedim keseyi beta 2632 ama dün acile göremedik iki gün sonra gel dedi
mavi343434 babyshark__ şuan lekelenme tarzı oluyor ama dün akşam kan gelmişti. Adet olsaydım devamı gelirdi diye düşünüyorum
gulsahkandrms ayse345689 benim karnımdan gördüklerinde değerim 5000 lerdeydi, değer düşükken vajinal bakmışlardı
mavi343434 ipek_madran benim durumum için ne diyorsunuz ? Pazartesi 135 . Dün 318 çıktı betam. Ama kanamam oldu dün akşam biraz , sabah kalktım kanamam kesilmiş. Bir haftadan beri hep kanama yaşıyorum bazen kesiliyor bazen devam ediyor
ipek_madran mavi343434 yerleşme kanaması olabilir içinizi ferah tutun benimde bir gün olmuştu kahverengi şekilde doktorumu aramıştım çok kortum bişey oldu diye doktorum korkulacak bişey değil bebeğin tutunuyor demişti🥰