Arkadaşlarım selam.
8 Nisan 18
9 Nisan 24
10 Nisan 54
11 Nisan 64
13 Nisan 135
Beta değerlerim bunlar. Bugün doktora gittim alttan muayene etmdi beta değerin güzel ilerlemiş dedi.
Ama benim kanamam geliyor bazen pembe bazen normal şekilde kan , böyle yaşayıp sağlıklı gebelik geçiren oldu mu ? Neler yaşadınız