betusss343 ezgickm 5 için çok fazla belirgin çıkmış. Muhtemelen test yalancı pozitif vermiş. İnşallah vardır tabi
ezgickm betusss343 ya kendimi tutamadım işte neler okuyorum kimisi silik çizgi çıkmış kanda 500 değer görmüş kimisi böyle bariz çıkıp regl olmuş keşke tutabilseydim kendimi evham yaptım iyice allak bullak oldum
ezgickm gkcalyaa canım bugün gittiğimde doktor olmadığı için ebe tekrar test yap eğer sağlıklıysa 6 10 gibi bir değer olmuştur dedi kaset test böyle çıktı Afedersin kalçam çıkacak ağrıdan kuyruk sokumum çok fena adet ağrısıda yoğun 🥺
prensannesi__58 ezgickm bnce de yukselık vok erken kan vermıssın ben adete 4 gün kala test yaptım adet gecıkmesı 3. Günü kan verdım senınde büyük ıhtımal yukselır Allahın izni ile
prensannesi__58 ezgickm testin koyuluguna göre beta tahmın etmen çok zor canım benım testım baya koyu çıkmıştı son yaptıklarım benım kı kadar koyu çıkıp kan verenler 400 500 beta sonucu aldılar ben 281 sonuç almıştım
ezgickm damlaa51 canım çarşamba günü kan soncuum 3 çıkmıştı cuma günü regl oldum inanılmaz ağrılı geçirdim bilmiyorum ne yaşadığımı ama bebek olmadığı kesin yani kocaman bir yalancı pozitif çıktı