mahperiii2 ben test yapmicam test falan almadım çünkü duramam yaparım adetim 28 Nisan bekliyorum bi kaç gün önce hafif batmalarım oluyordu ama iki gündür yok birde baya krem gibi bembeyaz bi akıntım oldu iki gün sürdü rengi bembeyaz süt rengi yapısı de nemlendirici krem gibiydi bugünde biraz sarı akıntı oldu