anonimo Babam 4.evre kanser kizlar 3 gündur yemek yemiyormus mama vermisler annem gel istersen dedi valizimi hazirlarken abim acil durum olursa gel diyor hep uyuyormus serum felan evde yatiyor 7 aylik hamileyim 2 de kucuk cocugum var suan eşim asker daglik alandayiz merkeze 5 saat sonra ucak 2 saat ordan ev felan 10-12 saat sürüyor ben gitmek istiyorum abim bekle kendine gelmezse gelirsin diyor 1 hafta kendine gelmezse gidicem abim iyi diyor varmi boyle yakininiz geç kalmak istemiyorum
_gecekusu anonimo Rabbim şifa versin inşallah canım zor durum hem çocukların var hem hamilesin ama Rabbim göstermesin bu sefer bir şey olurda yetişemezsen daha kötü ben olsam sağken gidip görürdüm
Bykessra anonimo Doğumuna daha varmış gidebiliyorsan git kalabildiğin kal bence sonra keşke dememek adına ben olsam öyle yapardım. Çocuklarla falan zor olacak anlayabiliyorum ama bazı şeylerin telafisi olmuyor ne yazık ki
aysgl330633 anonimo ben rahmetli eltimden biliyorum . Bence gitmelisin canım ama sen bebeğine dikkat et öncelikle.
anonimo aysgl330633 süreci nasil oldu hazirlamam lazim kendimi hamileyim gercekten napcami bilmiyorum
aysgl330633 anonimo yani nasıl anlatılır ki bu burda . Biz hep şöyle düşündük ve dedik Allahım artık yorulmasın acı çekmesin kurtulsun, bu dünyada yeterince acı çekti sen ahiretini güzel eyle diye dua ettik Ve aynı dediğin gibi mamayla beslenmeye kadar gitmişti sonra uzun sürmedi zaten acı çekmekten kurtuldu en sonunda
sarilale123 anonimo yol uzun ama bence gidebiliyorsan git bacım, geç kalmaktansa gör babanı, sonra keşke dememek için. Acil durum olsa nasıl gideceksin zaten hamilesin yol git git bitmez stres cabası.
sarilale123 anonimo hayırlı yolculuklar, birde fil suresi okumak kanser hastalarına iyi geliyor deneyin
kisbebisi Çok geçmiş olsun canim benim, Allah senin de ailenin de yardımcısı olsun. Diger arkadaşlar söylemiş ama yine de yazmak istedim, keşkeler daha sonra çok can acıtıyor ben de aynı şeyi dedemde yaşadım ki sen babam diyorsun. O yüzden git bekleme
Hatice_00 anonimo bence git Allah korusun ya gelmezse kötü olursa o zaman vicdanin seni bırakmaz keşke gitseydim dersin yarının ne getireceğini kimse bilemez