serius bebegimk benimki için de son bı aydır bacak geride deniyor yetişemedi bı turlu iki gün sonra da dogum.var moralim bozuk açıkçası
bebegimk serius bende ilk duyduğumda baya taktım kafaya ama dikkat edin stres yapmayın 2 gününüz kalmış hiç bişey olmaz inşallah Allah daha büyük dertler vermesin 🤲🏻
DidemY bebegimk benim de öyleydi haftasını da yakalamadı öyle doğdu bir sorunu yok şükür sadece büyüme eğrisinde alt sınırda gidiyor yani doğumuna göre normal yaşıtlara göre bir tık küçük
hicrankvckk bebegimk 3 hafta çok öneli diye biliyprum benimde bacak bayı baş ve karın cevresi kilosu 2 hafta geriden geliyor haftaya kontrolüm var inşallah biraz ilerlemiştir diye dua ediyorum bi haftaya düşse şükür dicem gercekten
bebegimk hicrankvckk inşallah bol bol dua etmekten başka çaremiz yok sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah