Merhaba arkadaşlar, 32+2 günlüğüm 2. Gebeliğim.. bu zamana kadar bir sıkıntı yoktu hamd olsun doktor bugünkü kontrolde bacak boyu 1 hafta geride sadece diğer ölçümler haftasıyla uyumlu dedi. Minyon olur dedi ama ilk çocuğumda böyle birşey yaşamadım böyle olupta haftasını yakalayan varmı bi sorun olurmu sizce?