Ozy suni sancıdan korkma bence. İnsanlar burda hep çok zor diye yazmış ama doktor diyor ki kendi sancın geldiğinde nasıl olacaksa suni sancı da aynı şekilde hissettiriyor. Bence hiç korkma. Sezaryenden iyidir. Benim de sezaryen olma korkum var suni sancıya razıyım yeter ki az da olsa açılma olsun bebek iyice kanala girsin😞