Sebahat42 Efuli53 yok yapmadı devlette yaptım ozaman dogumu bebege ilaç gıtmesın sabret dedıler ama canımdan can gıttı
Mehtapsato Aycanay 00.00 itibari ile 39 oldum sadece kasilmalarim var bugun basladi saniyelik girip geciyo bebegim hep biyere toplaniyo acaba dogum mu basladiki diye dusunuyorum
Aycanay Mehtapsato olabilr valla canım ama şöyle bişeyde var misal benim kasılmalarim bi iki haftadr var ve var olduğu haldede doğumum olmamış daha olabilir de olmayabilir de yani sen yinede dikkatli ol takip et canm
Sedaahmet Aycanay duş aldım, yürüdüm biraz oturdum uzandım hala gecmedi ağrı. Giba gercek dogum sancısı 😂 ben cok siddetli bi ağrı bekliyorum ama benimki orta duzeyde bi ağrı. Biraz daha uzanim bakalım geçmezse hastaneye gidecem artik 🤷♀️
IzguVeAnnesi Ben ne yapayım baciim 40 bitiyor bizim minnos kiz gelmiyor 😂 2cm aciklikla bu gidisle Nisan annesi olacagim😂😂
Sedaahmet Aycanay geçti canım 😂 yalancı sancılarmıs. Hastaneden eve gelince uyudum. Uyanınca ne ağrı vardı ne sızı. Şuan kuş gibiyim😂 bakalım yine sancı girecek mi🙄
Ozy Aycanay valla dogmuycak benimki daha dogum kanalina bile girmemis doktorum persembe gününe kadar zaman verdi gelmezse suni sanci dedi korkuyorum suni sanidan
Aycanay Ozy benim doktorda aynı şeyi söyledi valla bu haftadan iki gün kalmış bide gelcek hafta 40.hafta yani geldi gelir gelmzse doğurtacaz dedi