betuss9 burada herkes iki gün arayla sürekli artış takip Edip kan veriyorlar tabii ki dış gebelik ya da tehlikeli bir durum saptamak için bu çok iyi bir şey olabilir. Ama bana garip geliyor. İlk kimyasal gebelik yaşadigimda ilk değerim 11 çıktı kese görünme zamanına kadar ben bir daha kan vermeyi düşünmüyordum şiddetli ağrım olduğu için acilde kanima baktı doktor öyle anlaşıldı kimyasal olduğu. Bu hamileliğimde de bir gün geçmişti verdim bir daha kan vermedim beşinci haftada kese için çağırıldım zaten kese bakıldı sürekli kan vermeye gerek yok diye dusunuyorum ben 🤷🏼♀️ ama tabiki herkesin takdiri tehlikeli bir durum olurs saptamak daha kolay olur sanirim. İlk Gebelmde kan bile vermedim Ebelerdeki pozitif çıktıysa pozitiftir. 1-2 haftaya kese bakti doktor ultrasondan oda oyle gelisti