Allahneverdiysee normal hamilelik belirtilerim vardi . Ilk hafta normaldi gayet. Sonrasinda aniden hich bishey hiss etmedim. Doktorum test yapmami istedi cox cox az solgun cixdi. Bana kimyasal oldugunu o gunu regl olacagimi soyledi . Ayni oylede oldu. Sonra eshimin spreminden shuphe duyup onu analiz etdiler. Sprem faizi cok azdi. 1 aylik saglikli beslenmeyle sporla oldu. Ishte kecibuynuzu behmezi, koy tavugu (azerbaycanda koy tavugu biraz zor bulunuyo, )sonra yumurtasiydi , etiydi her shey organik olmaliydi. Her sabah bisikletle spora cikti boyle boyle 1 ay icinde normal hamile kaldim