Nsimsek Allahneverdiysee maalesef kimyasal diyorlar düzenli kan veriyorum bugünde verdim sonucum yarın
Nsimsek Allahneverdiysee herşey olacağına varıyor nasipte varsa ne olursa olsun engel olamaz o sana gelir
Nsimsek Allahneverdiysee hamilelikle aynı brlirtiler daha önce de bir kimyasalim vardı bunda olduğu gibi onda da göğüs hassasiyetim, kasık ağrısı, gerilme, mide bulantısı, akıntı vardı. Hiç kanamam, lekelenmem olmadı birden beta düşünce başladı
wind Nsimsek bende kasımda yaşadım kimyasal canım. Sonra şubatta tekrar kimyasal kanamam başladı 27 şubatta. Doktora gittim ama folik asit verdi düzenli kullan ara verme dedi. Ara vermedim şubattaki kimyasaldan sonra folik asite başladım. 26 martta hamile kaldım tekrar. Cuma günü de kalp atışını duydun şükür. Folik asit içiyor musun bir de 3. Kimyasaldan sonra kan pıhtılaşmasına bakıyorlar
Nsimsek wind folik asit D3 vitamini progestan fitil coraspin kullanıyorum planlı hamilelik olduğu için 2 düşükten sonra bütün önlemleri aldım yani buna rağmen
iremxersoy hilalomer benim regl gunum bugun 3 4 gundur adet agrisi cekiyorum su gbi akintim geliyor ic camasirim slanacak kadar ama regl yok kaset test negatif acaba hala ihtimal var mi?
hilalomer iremxersoy iremxersoy erken gebelik testi yapmanızı öneririm erken gebelik testinde daha düşük beta hCG leri ölçüyor gebeliğin erken döneminde dahi gösteriyor kasetler biraz daha geç dönem için genelde
eslem2121 Allahneverdiysee kız gebelik testleriyle kimyasala nasıl vardın bence böyle stres olacağına 2 gün arayla kan ver
Allahneverdiysee hilalomer eslem2121 iremxersoy derya_1010 serenayyk Cansu424 Kaset test yaptım kızlar çok silik çıktı
iremxersoy Allahneverdiysee kaset test yapmayin suan iyice kafaniz karisir erken gebelikte zatn silik kani bekleyin kan garanti
wind Nsimsek vardır Allahın bir bildiği canım hayırlı değildir sağlıklo değildir. En güzel zamanı bilir Allahım. Ama yine de gönlündeki zamanı Allah hayırlı eyleyip versin inşallah
Yasminelaaa Allahneverdiysee bence kaset test daha dogru sonuc verıyor ben erken gebelik testi ıle yapmıştım cıkmamıstı 2 gun sonra kaset test ıle yapmıştım hemen cıkmıstı aksama kan vermıstım 81 deger ıle öğrenmiştim
derya_1010 Allahneverdiysee kanın sonucu 5ten sonra e nabıza düşüyor bak ordan ayrıca neden kimyasal gibi bi düşüncelere giriyorsun ki sen pozitif şuan yani ❤️
serenayyk Allahneverdiysee erkenden test yaptığınız için en fazla 2 kat bile artsa değer 10sa 20 20yse 40 oluyor 2 günde o yüzden çok bir koyulaşma beklememek gerekir bence, takip ettim sizi güzel haberler alırsınız umarım 🙈🥰
Nsimsek Allahneverdiysee canım ben sana kendi testimi de atmıştım koyulaşma olmadi 3 günde benimde bugün kan verdim beta artmış kandan idrara geç geçiyor hormon o yüzden koyu çıkması gereken yerde daha öncekinden silik gördüm ikinci idrarla