Allahneverdiysee canım insan anlıyor zaten iste supheleniyor ayni bende boyle senin gibi suphelenmistim gecen temmuzda cizgi hemen hemen hic koyulasmiyordu bak ornek atayim sana. Kimyasal geçirdim ama hala ümidini kesme çünkü ben regli olana kadar hiç umudumu kesmedim çünkü burada öyle düşük gidip birden yükselip sağlıklı çocuklar doğuran kadınlar da var. Hiç belli de olmuyor gerçekten. Sonra normal bir gebelikte anladım ayni marka testlerde düzenli arttığında koyulaşmada göze görülür şekilde artıyor. Gece saat 10:00′dan sonra su içmeden her gün koyulaşma takibi yaptım evde idrar testi ile ve her gün bir sonrakinde daha koyu renk oluyordu.simdi 24 haftalık olduk . Kimyasal olan bu testlerin arası 1 hafta sen biraz daha sanslisin 3 gun belki aniden yükseliverir
