tubitolo24 şey canım ben Haziran’da doğum yaptım 37 haftalıktı o bebek eşinden ayrılmış 37 haftada sezeryan’a falan alalım ama bebek iki gün yaşadı vefat etti haziranın sonra ki Ekim ayında da işte kimyasal gebelik yaşadım 17′de 8′e düştü regl kanaması ile atlattım bu da yani 3 hani düşük Öyküm yok aslında bakarsan da perşembe günü gideceğim doktora o zaman kan sulandırıcı isteyeceğim ya kimisi kese görünce bebek kalp atışı falan diyor ama yani başta başlaması diye yine iyi düşünüyorum kimisi de kese falan görüldüğünde başladığında daha iyi sonuçlar hani sunma konusunda daha iyi sonuçlar almış kimisi de ilk başta başlayınca düşük de sonuçlanmış bilmiyorum ki ya aklım karıştı