Esma006 Kızlar Ekim ayında kimyasal yaşadım 17 den 8 e düşmüştü 6 gün var regl ve ben kan verdim awox da iki gün arayla koyulaşma gördüm kimyasal mi dış gebelik mi ağlıyorum bunları yazarken çok kötüyüm ya
elakemal Esma006 Regle 6 gün kala yine iyi çıkmış demekki regl gününde yada geçtiğimde versen çok yüksek çıkacakmış üzülme iki gün sonra yada yarın bi daha ver bakalım 💖
1melekannesi3858 Esma006 regle 6 gün olduğuna göre degerin gayet iyi canım gecikme bile olmamış takip etmelisin iki kat artış olacak mı önemli olan bunun iki kat artışi hayırlı haberler alırsın inşallah sağlıklı gebeliktir herşey gönlünce olsun
1melekannesi3858 Esma006 bu arada çok erken ogrenmissin inşallah strese girmezsin fazla stres yapmamaya çalış ben 1300 kusur ile öğrendiğim halde iki günde bı kan verdim 3000 bin kusuru görünce doktor keseyi gordu baya erken ogrenmissin hayırlısı inşallah
Esma006 1melekannesi3858 inşallah canım hayırlı haberler alırım sağlıkla ilerler tek korkum pıhtılaşma 🥹
Esma006 1melekannesi3858 ne erken öğrensem iyi çünkü pıhtılaşma da varya sulandırıcı başlar belki doktor 🥹
elifsn23 Esma006 canım hayırlı olsun şu an kimyasal demek için çok erken kötü şeyler düşünme sağlıkla ilerler inşallah 🌸
mutl Yani şöyle düşün ben adet gecikmesinin ikinci günü 161 ile öğrendim 2 ye bol 80 . 2 ye böl 40. İkiye bol 20 ikiye bol 10 yani benim adetten 2 gün önce 10 Muş senin taa 6 gün önce 10 o yüzden bence çok iyi
1melekannesi3858 Esma006 baslamiyolar bacım malesef kalp atsiini duymadan keseyi rahim içinde görmeden paylaşmıyorlwr senin gibi bende de var ama gittiğimde baslamadilar
atlasinannesi40 1melekannesi3858 bende ilkinde gebelik zehirlenmesi yaşadım 12 de başlayacağız coraspirine dedi baslatmiyorlar erken
Esma006 1melekannesi3858 eee ya geç kalırsak insan korkuyor ya bacım ya düşük olursa öyle mi iğne hap vercekler ne saçma ya
beautiful_ Esma006 kuzum ben de Ekim’de kimyasal geçirdim doktorumun tavsiyesi üzerine tekrar gebe kaldım şuan 23+3 haftalık hamileyim ❤️ Sakın üzülme kaç beklenen bat ne zamandı