Herseydenbiktim babygirl02 Ayy çok güzel, Allahım size bağışlasın cicegim, sağlıklı uzun ömürlü temiz bir yaşamı olsun🙏🏻🫂💖
Herseydenbiktim Havin49_ Aa askim bizde olmuştuk, buhar verdi ve birkaç olacak verdi 1 hafta icinde gecti bilgin olsun. Bronşit başlangıcı dedi iki günde igne olmuştuk ise yaradi birde toz ilaç vermisti🙏🏻 Çok geçmiş olsun
mervekalkann Herseydenbiktim 7 aylık hamile halimle şehir dışına taşınıyorum sanırım bu 3. Olacak (biri ülke dışıydı turizmciyiz) ev topluyoruz eşim ile 😂
Herseydenbiktim mervekalkann Ay çok yorucu oluyordur senin için🥹 Bi yandan da güzel🎉 Kendini çok yormamaya çalış hayatım💖
Havin49_ Herseydenbiktim bizim ciğerleri çok kötü cnm 4 gündür hava buhar ayrı veriliyor ama bi faydası yok yoğunbakım yoku görünüyor
Momybus Herseydenbiktim doğum iznine çıkmış 37+2 bir hamiş olarak biraz yüryüş yaptım eve geldim ara öğün falan şimdi yatıyorum çiçeğim akşama da eşimle çıkar yürürüm biraz
Herseydenbiktim Havin49_ Ay Allah korusun ya, çabucak atlatirsiniz inşAllah bu süreci canim benim🫂💖🙏🏻
Herseydenbiktim Cukulutalisalep 77 oldum 🥹 Bi 17 kilom kaldı. Doğum sonrası aldım hep ya, eski halimi özledim 😭😂
33_esra Anneler ben bugün 13 haftalık oldum doktor randevum vardı doktorum cinsiyetini net söylemedi ama %60 kız dedi sizce kız mı olur yoksa değişir mi 1 ay sonra net belli olur dedi nasıl beklicem 1 ay bilmiyorum 😄
Herseydenbiktim 33_esra Degisme ihtimali var gibi aşkım bazen tam net olmaz💖 Sağlıcakla gelsin miniğin🐣
_Medine Herseydenbiktim akşama kadar yattım kalkacak halim yok😆 yürüyüş yapcaktim ona bile gidemedim🤰🏻