Ben elit markasının dökme çikolatasını alıyorum kendime istemeye gelineceğinde de onu kullanmıştık kızımda da onu alıp etiketlemiştim oğluma da onu yaptım çikolatanın tadı güzel internetten nasıl çikolata gelicek bilmediğim için riske atmak istemedim. Etikette de kargo parası çıkıyordu baskı kalitesi nasıl olur bilemediğim için kendim bastırırım daha uyguna gelir diye düşündüm ama malesef öyle olmadı 🤣. Aman bi kez oluyo böyle şeyler de o yüzden hiç önemsemiyorum afiyetle yiyelim.