zeymoms3 Selam kızlar kızımın hastane odası kapı süsünü kendim yaptım el emeği göz nuru siz neler yaptınız son 75 gün 🩷👼
annebaliii zeymoms3 ıkıncı oğlum olacak yavrumun daha adı bıle net degıl ve hıc bsy almadım hafayaya bsyler alacam artık yazık doğunca üstü barı olsun 😃😃
dillk zeymoms3 ellerinize sağlık çok güzel olmuş bende henüz hiçbir şey yapmadım Mayıs ayında başlayayım dedim geç olmazsa eğer
kymzfatma annebaliii bende myle ikinci kızım daha ismine net bi şekilde dün karar verdik abladan kalan şeylerimiz var diye yazık çocuğumun şuan sadece bi çorabı var bende bu hafta hafiften başlıycam bakalım 😂
zeymoms3 kymzfatma benim oğlumdan kalan şeylerde var kız olcagını duyunca heveslendim oğluma ne yaptıysam onada yapmak istedim ama oğljmu özelde doğurmadım bu hazırlıklarım aslında birazda özelde olucagı için
zeymoms3 azra01 elimde bi kaç malzeme vardı birde dolap uygulamasını kullanıyorum ordan uyguna kuponla malzemelleri aldım sonr sadeydi ben evdeki inci kolyelerim vardı incileri taktım tek tek 150-300 mal oldu