Kızlar ben henüz kıyafet almadım ablam ebe hem yaz hem kış bebeği annesi olarak tecrübesine de güveniyorum. Mersinde yaşıyoruz. Ben ilk iki haftadan sonra kısa kollu falan giydiririm diye düşünüyordum. Ne kadar sıcak da olsa yenidoğanken en azından 40ı çıkana kadar sadece kısa kolluyla ya da zıbınla bırakamazsın tek kat giydirmezsin ona göre beraber alışverişe gideriz diye öneride bulundu. Uzun kollu ama ince kumaşlar, yumuşak müslin takımlara vs bakmayı düşünüyorum artık