Gebeliğim ilk ogrenmeden önce acayip uyuşukluk yasıyordum ilk haftalarimda ogrendikten sonra baktım ki karpal tünel sendromu imiş sonra bi sure geçti ve 7. Atımda tekrar başladı bende bandaj kullandım bütün ölçüde yararı oldu ha bide bence ceviz de çok iyi geliyor mutlaka yiyin ve bandaj da alın gece kullamin kolunuzu sabit tutuyor böylelikle bilek bolgenize ödemle baskı olmuyor