mervebekirogullari ben gittim bugün , hamile olduğun için herhangi bi ilaç veremiyorum normalde verdiğimiz ilaçlar var ama dedi. Hamilelik bitene kadar geçmez ve son zamanlara doğru iyice şiddetlenir bu ağrılar ödemden dolayı , birde hamilelik sonrası bir seneye kadar bile devam edebilir dedi ☹️ peki hocam tedavi dedim ? Hamile olduğum için şuan hiç bişey yapamayız diyip gönderdi 🥲🥲