Merhaba Kayseri’de serklaj yaptıranlar, hangi doktorda, hangi aşamada ve hangi tip serklaj oldunuz? Süreciniz nasıl geçti? Yapılan serklajınızdan memnun kaldınız mı? Bebeğinizi zamanında kucağınıza alabildiniz mi? İyi ya da kötü deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?🙏