nur_sade ben şu an yumurtlamanın 11 günündeyim inanır mısın 2 gün önce hatta niyetliydi niyetli olunca başım ağrımaz normalde yani öyle bir tip insan değilim mesela eşim oruçlu olunca başı çatlar mesela dün ama benim başım çatlamadı sonrasında o gün anlamıştım zaten başım ama çattı Sen kendi tansiyon olur ya bir insanın o kadar çok kötü ağrıyordu ki ondan sonra iki gün işte o gün kafam ağrıyordu sabahı yaptım flaşla görülecek şekilde çıktı bugün yaptım yani iki gün sonra bugün bugün de gözle görülür şekilde çıktı kan verdim falan Kafa ağrısı ve göğüs hassasiyeti vardı onun dışında da bir iki saniyelik bıçak batma gibi sol taraflı kasık ağrısı olmuştu bıçak saplarına geri çıkıyor gibi falan yani