merhaba ovulasyon üzerinden 8 gün geçti ama göğüslerimde şişlik hassasiyet uyku hali yorgunluk şişlik ruh değişimleri kaşık ağrısı ve baş ağrısı var test için erken biliyorum ama aynı durumları yaşayan var mı daha önce dış gebelik yaşamadım ve o zaman da erkenden hissedip hastaneye gitmiştim pozitif ti aynı durumu yaşayan var mı