meri2 meltemmustafa bence direkt tereyağı sür hem yumuşatıyor hem kimyasal değil ben öyle yapmıştım günde 2-3 kere sürsen faydası olacaktır
rabia06rabia meltemmustafa 1 tane yumurta nin sadece akını iyice çırp göğsüne sür cnm bebeği emzirecegin zaman ılık su ile yıka goguslerini bebek emince tekrar yumurta akından sür bunu 2 3 yap hemen geciyo cnm
fundiiim meltemmustafa sarı kantoron yağı sürebilirsin canım emzirmeden önce sil sonrasında tekrar sür