htan Ve benim kendim hep uyguladigim lahana yapragi neler yaptim mastit oldum kac kere bi tek ondan fayda geldi. Gecengun bunun bilimsel nedenini de okudum icindeki bir madde salgiskndan kaynakli iyi geliyormus.
mom40 htan orta boy bir lahanayı bitirmek üzereyim. Sertleşmiş yerleri açıyorum süt birikmeye başlayınca tekrar sertleşiyor
rem_aden Merhabalar acaba meme ucnuzda bi beyazlık görüyor musunuz nokta şeklinde. Benim de ilk hamileliğimde çok tıkandı sonradan ucundaki o noktaları farkettim iğneyle açtım süt fışkırmıştı ve o şekilde açılmıştı
girlll mom40 aynı durumu yaşıyorum inanılmaz titriyorum üşüyorum ateşim var bi çözüm bulabildiniz mi acaba?
mom40 girlll hayır bulamadım yarın emzirme polikliğine gitcem inşallah bu çözüm bulurum. Sizinki Mastit olmuş benimki o kadar ilerlemedi doktora gittiniz mi
Cansu424 girlll futbol topu tutusu emzirmeyi deneyin mutlaka google yazın bakın pozisyona bebegin altına yastıklar koyun insallah ikinizede de işe yarar 🤲🏻
powerpuffgirlss mom40 antibiyotige devam edin lansinoj gogus jeli var onu isitip koyun yada havluda olur sicak su fıskıye ile baya bi tutun goguslerinize her sicak sudan sonra gogus ucunu sıkıp sagim yapin surekli sağım yapin emzirin benimki boyle gecti insallah hemencecik gecer
mom40 powerpuffgirlss hastanelerde artık emzirme polikliniği varmış bugün aradılar ve yarın oraya gitcem tıkanıklığın nasıl olduğu elle muayene ederek bakmam lazım dedi.
powerpuffgirlss mom40 sertlik oluyo meme ucuna yakin degil c seklinde memenin koyu halkasindan basladigi yerden iki parmaginizla tutun ve arkaya dogru cekin bastirin sut gelmesi lazim surekli yapin emzirince geciyo bunun için sicak su koyun legene gogsunuzu koyun sonra bunu yapin
girlll mom40 emzirme polikliniğe gittim ben de ordan enfeksiyon hastalıklarına yönlendirdiler, doktor baktı ağrı kesici yazdı sadece
mom40 girlll sağımdan önce sıcak sağımdan sonra soğuk devamlıda lahana koyuyorum soğuk, sıcaklığını alsın diye
Cansu424 mom40 canım ben defalarca hastanede yatıp sıtma tutmus parol serumlar baglanmis biri olarak. Neler denedim soguk sicak kompres lahana yapraklari daha dini , dini olmayan hurafeler okadae aci cekiyordum herseyi denedik sıtma tutuyodu atesleniyordum. Tek ise yarayan futbol topu tutusu emzirme google a yaz bak nasıl mucize gibi geldi bana . Bebegin kuvvetsiz emmesinden kaynaklı bazı kanallardaki sutu cekemiyormus o kanallarda duran sut yapiyormus boyle farkli pozisyonlarda emzirinde o kanallarda calisiyormus ben bununla kurtuldum sen diger pozisyonlarida dene tek tek ise yarar biri mutlaka
habibea123 Cansu424 merhaba bende 4 gün önce mastit oldum göğsüm şişti bir an da titreme ateş parol içiyorum geçiyor sonra tekrar başlıyor birde o göğsümden daha fazla süt geliyordu daha az gelmeye başladı yan tarafında kızarıklık görümce acile gittim antibiyotik verdi 2 gündür kullanıyorum ateş vs geçti göğsüm şiş değil artık birde oğlum çok sık emmek istiyor zaten sağım yapamıyorum o yüzden 25 günlük artık o memeden az süt gelmesi beni strese soktu
girlll Cansu424 göğüs ucum olmadığı için emziremiyorum silikon uç vs de denedim tutmuyor maalesef. Teşekkür ederim öneriniz için🙏🏽
rabis-0201 mom40 evdeki cihazlar yeterli gelmiyor, ben hastanedeyken olmuştu hemşirelerden hastane tipi cihaz istemiştim onlar çok daha güçlü olduğu için daha etkili oluyor
svlgcl Bebeği ters emzirin , googleda görsel olarak arayın. Hatta mastit olmadan da ben günde 1 kez mutlaka ters emziriyorum hem süt çok geliyor, Hemde mastit riski kalkıyor ortadan
hediyedaghan mom40 ilkel bir çözüm diyebilirsiniz ama babaannem süt soğan kokusuna gelir derdi “ soğanı ikiye böl ortasını çıkar ( cücüğünü) göğüs ucuna kapat 1 gün beklet gece yaparsan daha iyi sonuç alırısın ertesi günde sağım yap ( bunu her hafta mastit olan ben yaptığımda çok çabuk geçti ve bidaha olmadı ) her hafta antibiyotik kullanıyordum geçsin diye ama fayda etmedi ben bu soğanı yaptıktan sonra tam tamına 5 bardak süt çıktı iki göğüsümden 🌼
girlll hediyedaghan bunu deneyeceğim dilerim dediğiniz gibi sütüm artar 🥹 şayet olursa dualarımdan eksik olmazsınız