3 gündür göğüsüm şişiyor yanıyor koltuk altına kadar şişlik var bir türlü açamadım kanalları.
Lahana denedim sıcak soğuk kompres denedim duşu denedim sabunu eritip göğsüne sür dediler denedim olmadı acile gittim biz bişey yapamayız dediler antibiyotik verdi doktor. Başka etkili çözümü olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen