nur_cill 6 haftalık olanlar, nasıl gidiyor neler hissediyorsunuz? Bulantılarınız ne durumda Benim kusma hiç olmadı bundan sonra olur mu bilemiyorum 😅 Bulantı ve koku hassasiyeti çok 😵💫
annelikoo nur_cill bulantı koku hassasiyeti var ama kusma yok şuan 6+1 benim de ilkinde olmuştu ama bunda yok şuan için kalp atışı duydunuzmu
linamom2 nur_cill Sağlıkla gelsin bebişler. Bende 5+6 bel ağrısı zaman zaman oluyor inşallah geçer 1 hafta sonra doktor kontrolü var 7+1 de inşallah kalp atışını duyarım
duygutuna5 nur_cill nur_cill beni de bulantı ve koku rahatsız ediyor. Bir de 2 saatte bir birşey yemek istiyorum yoksa hemn midem kazınıyor bulantım artıyor 🤦♀️
nur_cill niinil1 Benim geç döllenme oldu adetime göre 7+5im şu an ama ultrasona göre 6+0 Ultrasonda 5+1 kese göründü Yolk sac embriyo görünmedi Salı günü gitcem hayırlısı bakalım çok heyecanlıyım
meklc nur_cill canım iki hafta bile olsa geç döllenme olmuş oluyor mu nerdeyse seninle aynıymışız 🥺 7+6 şu an ama doktor kesenin 5 haftalık olduğunu söyledi artısını söylemedi
Beti58 nur_cill benimde öyle oldu Salı günü normalde 6+5 olarak gittim doktor 5+3 dedi bizde de sadece kese göründü🥲
niinil1 nur_cill benimde 5 ama hepsi görülsün tekrar tekrar uğraşmayım diye gitmedim daha. İlkinde görene kadar 4 kere gidip gelmiştim😄
nur1124 nur_cill bende gittim tek kese ama ulturosyonda iki tane ayrı gölge gibi bişeyler var ve doktorundan hiç memnun değildim malesef sordugum hiç bir soruya cevap alamadım
nur_cill meklc Doktora bi kere gittim onda da kese göründü Ebe okuluna yönlendirdi orda bilgilerimi doldururlarken 5+1im dedim çünkü doktor ultrasonda öyle demişti adet tarihimi söyleyince 6+6sın bunu doktor ilerleyen zamanlarda ayarlar Ultrason ve adet tarihine göre belirli bi hafta sayısı verir dedi Daha gitmedim bilmiyorum 🤷🏻♀️
meklc nur_cill ben de ilk öğrenip gittiğimde keseyi gördüm sonra kap atışı için gidince bu şekilde öğrendim aynıyız nereyedse 🥹
Aysekaram 6+0 Merhabalar çok aşırı bulantım var tansiyonum düşüyor 2.hamileliğim sizler ne durumdasınız
nur_cill Aysekaram Benimde bulantım var sadece Kasık ağrısı diğer haftalara göre azaldı biraz Dün akşama kadar neredeyse hiç kasık ağrım olmadı diyebilirim Bugün var biraz
sndyy_4343 nur_cill geçiyor geçiyor ben 4 haftalıkken öğrendim okadar yeniydi kese yoktu zmaan nasıl geçecek diyordum şimdi 13 olduk 🤭😅
mimozakahvecisi annelikoo benim de 6+1 çarşamba günü çağırdı doktorum kontrole inşallah kalp atışını duymak için benim de ara sıra kasık ağrısı harici bulantım yok çok şükür