PamukAnne benimde sinirimi bozuyor. Şimdi doktordan geldim eve. Hiç iyi şeyler söylemedi. En azından 28. Haftayı görelim diyor. Yatak içinde bile çok az döneceksin dedi. Dönerken aşırı yavaş olacaksın dedi. Eşime de bu hafta doğurabilir demiş moralim sıfır hatta sıfırın altında... nst'de yine sancım çıktı, ne kadar zormuş ne kadar özveri istiyormuş...