PamukAnne hiç sormayın gerçekten zor çok üzülüyorum. Arkadaşlarım gezip tozuyor herşeylerini kendi alıyor. Ben yattığım yerden anca internetten bakabiliyorum. Allahtan iyi zamanımda gidip görmüştüm de şimdi bunu alın şunu alın falan diyorum. Çocukların odası geldi kuruldu inanırmısınız daha bugün gittim görmeye. En istediğim şey kıyafetleri kendim yıkayıp, ütüleyip yerleştirmekti onu bile yapamıcam maalesef.