Bende ilkini çok rahat atlattım ikinci nasıl olucak çok merak ediyorum . Kimisinin dahada kolay geçiyo ilkinden sonrakiler kimisi zorlanıyor galiba. Kişinin acı eşiğine göre değişiyor olabilir. İlkini olduğum doktor ve hastaneden çok memnun kaldığım için tekrar ona gidiyorum. İnşallah yine öyle kolay geçer. Birde benim genel anestezi oluyo o yüzden uyuşma vs gibi bi sıkıntı olmuyo.