tosbik95 Kizlar 32+5 haftaligiz ilk dogumum sezeryan olduğu için bu da sezeryan olacak ikinci sezeryaniniz nasıl geçti benim ilki çok güzel geçti hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür Bunda nasıl olur meraktayim
burcuo tosbik95 Ben ilkinde zorlanmıştım ama ikinci çok kolay geçti. Diğerine nazaran çok çabuk ayaklandım, gaz sancısı yaşamadım ve tuvalete çıkma gibi şeyler çok rahat olmuştu. İnşallah sizin de öyle olur. Şimdiden her şeyin güzel geçmesini dilerim. 😊🙏🏻
gerigeldik tosbik95 bende iki hafta sonra ikinci sezaryenimi olacağım. İlki çok rahat geçmişti üçüncü gün ayaklanmıştım beşinci gün avm geziyordum 😁 inşallah ikincilerimizde öyle olur, yorumları okumaya geldim
42havvanur tosbik95 bende 2ncii sezaryenimi olacamda genelde sehir hastaneleri kacinca haftada aliyor
maco61 42havvanur bana 38+4 de hün verdi 27 nisana 14 gün kaldı🥺 bugün sancım var diye alttan baktılar eğer ilerleme olsaydı alcaklardı 36+4 ama ilaç verip eve gönderdiler dinlen diye
melisasak35 tosbik95 benim ilki çokkk çokk kötü geçti ikincisi mükkemel geçti diyebilirim hiç ağrı acı sızı çekmedim 3.cüyü olacagım aklım karışık
kelebek921_ Zeyneplemutluluk hissetmek olsun uyuşmamak olsun ağrı olsun hepsi her anlam da cok cok zordu bugun 5 günüm hayla cok zor ellerim ayaklarım hayla uyuşuyor ara ara
efnanmoms tosbik95 en merak ettiğim şey kacıncı haftada alınıcak bende 27 haftadayım doktora sormadım ama yakın olanralwra sormak istiyorum bişey dedimi doktor genelde 38 diyolar ama benim bebe hep 1 hafta önden gidiyor 37 demi alıcak yani kafamda feli sorular
gerigeldik efnanmoms 1 hafta önde olması bişey değiştirmez. Eğer sezaryen olacaksanız 36-37 haftasında ameliyat için tarih verirler. 38den önce de riskli bir durum olmadığı sürece almazlar
Zeyneplemutluluk kelebek921_ dokunuşları falan bende hissetmiştim ilkinde ama ağrı olmadı birde hemen uyuşmuştum. İkincide uyuşmamaktan korkuyorum 😒
gulcegul Şehir hastanesinde gün alan arkadaşlar nasil ilerliyor surec biliyor musunuz yani doğuma girecek doktor belli mi ben sorduğumda gün verilsede o gün hangi doktora denk gelirseniz denmişti
gerigeldik gulcegul ben devlet hastanesine gidiyorum, bana doktorum ameliyathanede görevli olduğu tarihe göre gün verdi yani sezaryeni kendisi yapacak