Eboz Kızlar erzurumda yaşayıp bu hastaneden doğum ucreti muayene ucreti ogrenen varmı Tsk personeline indirim oluyor mu inşallah biri görur
Ceku256 Eboz ben doğum yapalı 7 ay oluyor daha sonra zam geldi güncel halini ben de bilmiyorum ama internet sitelerinden WhatsApp hattının numarası var oraya mesaj atarsanız tüm bilgileri veriyorlar.
habibeglll Eboz merhaba ben geçen ay sordum 39 bin normal doğum dendi, Berna hanıma gitmiştim oldukça iyiydi. Ayrıca şehir hastanesine de gidiyorum doğum için bir arkadaş şehirden oldukça memnun kaldığını söyledi ama ben yine de korkuyorum açıkçası ebeler nasıl olur bilmiyorum tedirginim.
kzasl Eboz bugün sordum. Sadece doğum paketi ( oda süsleme, fotoğraf çekimi, albüm yapımı, magnet, bebek için kıyafet çanta, kek kurabiye lohusa şerbeti) 39.450 dediler
hsmerve Eboz Paket halinde sezeryan doğum için 44 denilmişti bize de muayene ücretinde TSK indirimi oluyor ama doğum da geçerli değilmiş
Ceku256 Eboz Berna hocaylaydım ben çok memnun kaldım. Şehir hastanesine birkaç kere gittim ama kalabalık bir şekilde muayene olmak bide doğuma kimin denk geleceğinin belirsizliği beni çok rahatsız etti
Eboz habibeglll birde sezaryen normal var sanki biz istedik sezaryen dogumu devletten kime muayene oluyorsunuz Devlette doğum katina erkek giremiyor saçma bir ara alinsa iyi birde odalar cift kişilik sevmiyorum
habibeglll Eboz öyle mi odalar tek kişilik değil o zaman. Devlette sadece Seray hanımdan memnun kaldım siz kime gittiniz
Eboz habibeglll Ebruya gidiyorum serayi çok.duyuyorum ona.mi gecsem artık randevu bulamazsanız erkenden gittimi sira varmı
habibeglll susaminko ne güzel 🌸 peki saat kaç olursa geliyor mu doktor mesela sizin saat kaç gibi oldu acaba.
susaminko habibeglll benim doğumum gündüz oldu 12 de başladı 18 de doğum yaptım zaten ama başından sonuna kadar hep yanımdaydı olmadığı zamanlarda sürekli ebeyi aradı durumumu sormak için 1 hafta 4 cm açıklıkla gezmiştim pazar dahil çağırıp kontrol etti
Eboz habibeglll Bilgili ama.kalabalık.çok.gelen var ne ara girip çıkıyorum.pek.anlamadim.soru sor cevapliyor ama başkasıyla konusuyor kalıyorum.oyle beni bitirmeden.başkasına gecmese iyi ama.oda duruma.gore çok gelen var elinden.gelen birşey de olmuyor ozelde 1 tane anlamadim.yani ozel istesek.tek hastahane secme şansı da iyi degil duruma gore olmadı orada doğum yaparım yoksa ozel her kosulda avantajlı da
habibeglll susaminko yaa MasaAllah ne güzel, bende merhametsiz insanlara denk gelmekten çok korkuyorum. Şehirde maalesef böyle şeyler olabiliyorum ondan dolayı Buharayı araştırıyorum.
susaminko habibeglll ben de şehirde bi kaç doktoru denedim ama hiç memnun kalmadım ilk defa anne oluyorum ve bebeğimin ultrasonda yüzünü görmeyi isterim şehirde böyle imkanlar olmuyo berna hoca yüzünü göstermeden muayeneyi bitirmedi hiç bi zaman çok merhametli yaklaştı bence eşimi de doğuma aldı zaten doğumum 1 saat içinde oldu açıklığım vardı ama sancım yoktı suyum gelmemişti suni sancıyla doğumu başlattı
habibeglll susaminko evet maalesef imkanlar kısıtlı, ebe polikliniğine gitiiğimde şehir hastanesi için buraya gelin ekibimiz çok iyi falan denildi fakat en küçük bişide acile bile gittiğinizde azarlanma durumu vs oluyor. Bu da ister istemez insanı korkutuyor