esrabozyigitt
3 şubat - 471
5 şubat - 1563
7 şubat - 3195
10 şubat - 8392
bu şekildeymiş, tahlillerimden baktım. bende ilk olarak 7 şubat’ta vajinal usg bakıldı. son tahlili 1500’leri geçtiği halde kese görünmemiş dediler, vajinale aldılar. orada 20 dakika yaklaşık baktılar, uzman ve asistan doktorlar eşliğinde. uzman doktor kese başlangıcı gibi bir yapı gördüğünü söyledi. bi kan verin tekrardan bakalım dedi. kan sonucum gene yüksek gelince tekrar çatala aldılar beni. bu sefer de yaklaşık bi 10 dakika baktılar. uzman doktor 2-3 gün sonra tekrar gel, o zaman belli olur artık dedi. ama bana hiçbir şey söylemediler. ben de ilk gebeliğim olduğu için anlamadım. neyse işte 10 şubat’ta gittiğimde karından baktılar ve kese göründü ama yine tam değildi, aynı doktor denk geldi şansıma. ben sizi hatırlıyorum, sizin keseniz oluşum aşamasındaydı cumartesi geldiğinizde, şu an daha uzun bir şekilde görünüyor rahatlıkla dedi. betam da 8000’lerde gelince asistan kız konuştu benimle, biz dış gebelikten şüphelendik ama şu an muhtemelen sağlıklı bir gebelik bu, beta artışınız beklediğimiz gibi olmasaydı o zaman dış gebelik diyecektik ama kanda bir problem görünmüyor şu an dedi. korkulacak bir şey yok, artık iki günde bir kan vermenize de gerek yok, bir hafta sonra gelin siz artık dendi. öyle yaptım. 9 gün sonra gitmiştim. o zaman kese tam göründü. bebek de göründü içinde, kalp atışını da duyduk. anlayacağınız biraz geç oldu ama her şeyini aynı anda görüp duyduk 🤗 ben zaten daha 4-5 haftalık bu bebek, kese görünmesi için erken değil mi dedim. “normalde 1500 betaya görünür ki sizin 3000’i geçmiş, görünmesi lazımdı” falan filan deyip beni çok üzdüler ama neyse ki uzman doktor gerçekten çok dikkatli bakınca kese başlangıcını görüp beni eve yolladı. zaten allah muhafaza bana olumsuz bir şey söyleselerdi direkt oradan çıkıp hastane hastane gezerdim. bu tip şeylerde tek bir hastaneye bağlı kalmamak gerekiyo 🌸